tirsdag 2. november 2010

Nå har vi lagt inn bud!!

Nå har vi lagt inn bud på huset vi så på her om dagen. Vi får beskjed om et par dager hvordan det går!
Jeg er så spent! Jeg kjenner at jeg har virkelig lyst på dette huset, selv om det ligger der det ligger.
Mannen sier at om vi får dette huset så kan ikke jeg om et år sitte å si : " her var det fint, men det ligger der det ligger" For da kunne vi like godt bo her vi bor. Men jeg mente at det kan jeg ikke love for jeg har aldri bodd der før så det må jeg finne ut først. Og jeg er inneforstått med at jeg ikke bør klage når vi endelig har fått eget hus. Så den krangelen får vi ta om det kommer til det.
Men huset har så mange ting jeg liker ved det, selv om det er mye vi må gjøre før det blir bra at jeg tror jeg ikke kommer til å klage...håper jeg......

Nå er hodet mitt fullt av tanker om hvordan jeg har lyst til huset skal se ut. Jeg tenker på alt! Vi er veldig nærme et hus vi har virkelig lyst på og det værste er vel at jeg tror vi kommer til å få det også. Men med tanke på alle de andre husa vi har sett på så er det egentlig ingenting som sier at vi kommer til å få dette. Folk har jo bydd som gale på hus som er værre enn dette så jeg kan ikke se for meg at de ikke skal gjøre det her også...

Men tvi tvi! Jeg håper vi får det og iallefall til den prisen vi har bydd nå for da vil vi ha litt midler til å pusse opp for og det er vesentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar