torsdag 25. november 2010

Er det lov å føle både glede og sorg på samme tid?

Kan man glede seg over de små ting i hverdagen og kose seg med kjæresten samtidig med at en av ens nærmeste har gått bort?
Jeg får det ikke helt til iallefall. Når barna gjør noe morsomt og de er søte og får meg til å le så får jeg så dårlig samvittighet for at jeg ler og er glad. Jeg skal jo ikke være glad nå, jeg skal jo være trist og jeg er det. Jeg er kjempe lei meg.

Neste uke blir en så rar for meg. Onsdag tar vi over huset vi har kjøpt. Jeg har ønska meg et eget hus å bo i i så mange år nå og på onsdag blir det vårt!
På torsdag skal vi begrave Gofa'n vår og det kommer til å bli den tristeste dagen på mange år.

Noen ganger glemmer jeg det og da har jeg det bra, men så koser jeg meg i et øyeblikk og kommer på at alt er ikke bra. Noen har gått bort og jeg kan ikke stenge det ute......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar