fredag 29. oktober 2010

Det regner så det skvetter!

Jeg skulle egentlig vært ute å gått tur i dag,men siden det regner kattunger ute så får jeg og frøkna være inne.
Og med en inne dag kommer det husarbeid som jeg ikke har gjort en dritt av og snart kommer mannen hjem. Det har vært deilig å bare slappe av mens frøkna sover. Men jeg får vel gå i gang slik at det er noe som er gjort før han kommer hjem.

Etter at han har hentet junior i barnehagen skal vi se på et hus!!! Og jeg gleder meg, men samtidig er jeg litt redd også. Huset ligger i et område jeg ikke spesielt mye har lyst til å flytte til, men det er så få hus i det området vi vil bo i som vi har råd til, så vi må nesten ta det vi får. Og så er selve huset, ikke fantastisk, men det har så mye potensiale. Og det vil bli noe som vi kan gjøre til vårt eget. Det er noe vi kan selv fikse på.
Vi har sett på huset lenge og endelig kom det på markedet. Det eneste dumme nå er at de klarte å sette åpen visning på det så da kommer vi til å tape i budrunden. For taksten ligger akkuratt på vår fornuftige lånegrense og hele huset trenger oppussing så vi trenger et par hundretusen for å få det til. Og med tanke på hvordan andre hus har gått over takst så har vi liten sjangs, men først skal vi by og så får vi se hvordan det går.

Nå våkner frøkna så da er det farvel for denne gang.

TikiMarie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar